It’s a quarter after one

I’m a little drunk and I need you now. Well, mi-am făcut praf relaţiile cu maică-mea, după scena de aseară. Nu neapărat la modul că e supărată pe mine sau ceva, dar mi-e şi jenă să dau ochii cu ea. Nu a cerut nicio explicaţie dar după felul în care mă privea, oricum a înţeles. Nu am putut să mă gândesc la asta atunci, dar acum, când văd lucrurile mai clar, îmi vine să intru în pământ. Sper doar să n-o văd azi, sau măcar să nu mă întrebe nimic.

Da, ştiu, e confuz, dar nu mă simt în stare să mă gândesc la ceva clar acum.

A trecut mult de când am deschis blogul. E un an si o lună de atunci, şi s-au schimbat multe. De fapt s-au schimbat o grămadă, şi s-au întâmplat o grămadă. Da, da, nimănui nu-i place nostalgia, dar nu pot să nu mă uit în urmă şi să îmi aduc aminte cum era anul trecut, prin februarie.

A apărut blogul ăsta, well, nu era Valium Concordia, ci Ciocolată si Extratereştrii, iar mai apoi angelic war 13, am avut parte şi de experienţe mai neplăcute, dar şi de unele uimitoare, care aş vrea să se repete, deşi nu mai sunt şanse.

Well, that’s it for now. Revin cu completări când ajung acasă.